Skip to content Skip to footer

קידום אתרים יעיל

קידום אתרים יעיל

קידום אתרים לא חייב לעלות סכומי עתק בכדי להיות קידום אתרים יעיל. ישנם מספר דברים בסיסיים שניתן לבצע מבלי לשבור קופה ובלכ זאת לבנות סוג של קמפיין קידום אתרים יעיל במיוחד עבור עסקים קטנים. ואפילו אם יש לך תקציב מין הראוי שתדע את הבסיס ליצירת קידום אתרים יעיל אחרת העסקת חברת קידטם אתרים תהווה קניית חתול בשק.
ראשיתו של כל קמפיין קידום אתרים יעיל היא ברשימת מילות מפתח וביטויים אותם כדאי לקם. רשימה זו מכילה את כל אותם ערכי החיפוש שקהל היעד הפוטנציאלי עלול לחפש במנועי החיפוש השונים. חיבור אותן מילים לאתר יביא את מנועי החיפוש לזהות את האתר עם המילים הללו ולהציג אותו בכל פעם שמשתמש מריץ חיפוש עם הערכים הללו. ככל שקידום האתרים יעיל יותר כך האתר יוצג גבוה יותר בדף התוצאות, כלומר מנועי החיפוש יעשו קישור חזק יותר.
קידום אתרים בתוך עמודי האתר:
קידום אתרים יעיל יתחיל במתן כותרות הגיוניות לעמודים השונים תוך התיחסות לאותן מילות מפתח מוסכמות. בעזרת הכותרות והפסקה הפותחת כדי להסביר לגולש על מה האתר ובמה עוסק העמוד, גם מנועי החיפוש וגם הגולשים יעריכו את זה מאד.
אותו הגיון חל גם על שם הדומיין. לא משנה במה מתמקד האתר, מצא את מילת המפתח הנכונה ביותר והכנס אותה אל שם הדומיין. יכול להיות שהחלק הזה של התהליך יקח קצת זמן כי לא תמיד שם הדומיין שבחרת יהיה פנוי ותצטרך לבצע התאמות בין הרצוי למצוי.
משקלן של תגיות המטא במסגרת קידום אתרים יעיל נתון לפרשנויות שונות בימים אלה אבל החדרתן באופן הנכון בטוח לא יכולה להזיק, יהיו מנועי חיפוש שלא יקראו אותם אבל יהיו כאלה שכן ויזרימו לאתרך תנועה של משתמשים בהסתמך עליהן. אולי לא הרבה תנועה אבל בכל זאת שווה את המאמץ.יתרון נוסף בתגיות המטא הוא שהרבה ספריות אתר מוצאים אותן באופן אוטומטי ומחדירות אותן למקומות מסוימים בעת הגשת האתר.
ניווט טוב ומפת אתר הן עוד דרכים בסיסיות לקידום אתרים יעיל. כדאי להוסיף גם מפה הכתובה ב-HTML וגם מפת אתר של גוגל. באתרים גדולים מפות האתר מסייעות מאד לסורקים של מנועי החיפוש להתמצא בתוך האתר.
והצעד האחרון ההכרחי לקידום אתרים יעיל הוא התוכן. חשוב מאד לשמור על תוכן טוב, מקורי ואיכותי וככל שיש יותר ממנו יותר טוב. חשוב להוסיף עמודים ולעדכן אותם באופן קבוע בכדי לגרום לסורקים לבוא לבקר שוב ושוב.

Fay Gutman
SEO expert

לקידום האתר שלכם

הניחו למומחים לעשות מה שאנו יודעים, תנו לנו להטיס לכם את האתר בתוצאות החיפוש למקומות ראשונים…


צור קשר