Skip to content Skip to footer

מערכת ניהול תוכן

מהי מערכת ניהול תוכן?

מערכת ניהול תוכן היא מערכת המאפשרת ניהול ועדכון עצמאי של אתר, על ידי בעל האתר. אתר אשר משתנים בו תכנים נקרא אתר דינמי.

בעזרת מערכת ניהול התוכן ניתן לערוך את האתר לפי סוג האתר- במידה ומדובר באתר חדשות, ניתן יהיה לערוך את הידיעות, באתר חנות וירטואלית ניתן יהיה לערוך את המוצרים ואת מחיריהם, באתר מאמרים ניתן יהיה לערוך קטגוריות ומדורים, להוסיף ולערוך תמונות.

content management system (=CMS)

כדי לערוך מידע באתר ללא מערכת ניהול צריך לדעת שפות בניית אתרים כדוגמת HTML ו-CSS. למתכנתים או אנשים שיודעים לעבוד עם שפות בניית אתרים, עריכת האתר דרך שפות אלה מעניקה יותר חופש כמתכנתים, אך פחות נוחה ומהירה, מה גם שמערכת ניהול תוכן נוחה גם לאנשים אשר אינם מבינים בתכנות.

מערכת ניהול התוכן מאפשרת לכל אדם לערוך את הטקסט המופיע באתרו בעזרת סרגל עריכת טקסט, כמו בוורד – תכנה אשר מוכרת לכולנו).

מערכת ניהול תוכן נוחה בגלל הנגישות הנוחה לאתר שהיא מעניקה לכל אדם, אך גם בגלל שלבסוף היא חוסכת כסף. ללא מערכת ניהול, אדם מן השורה נאלץ לשלם לגורם מקצועי כדי "לתחזק" את האתר. ובכן, כיום נחלש המושג שקוראים לו "תחזוק האתר" וכל בעל אתר יכול לעשות זאת בעצמו.

מדוע צריך מערכת ניהול תוכן?

שגרת החיים הדינמית בה אנו חיים והעדכונים השוטפים שאנו מקבלים- הן מתחום החדשות, הן מתחום הפרסום- מבצעים חדשים, פרסומות מדי יום ואפילו מדי שעה, הופכים את עריכת התוכן באתר לבעל חשיבות ראשונה, שכן לדוגמא חנות וירטואלית או לוח נדל"ן ללא מערכת ניהול תוכן- יאבדו מיעילותם המסחרית.

התשובה מצויה בשאלה- דבר ראשון- במערכת ניהול תוכן, בסופו של דבר- אין מדובר באתר אחד. כשיש מערכת ניהול תוכן, ניתן לשנות כל תוכן וכל מאמר שיש באתר באמצעות מערכת ניהול התוכן, ואפילו מיקום של תכנים בדף. אפשר למעשה לשנות את פני האתר לגמרי, ובכך ליצור גיוון במראהו.

יתרון נוסף של אתר בעל מערכת ניהול תוכן הוא האקטואליות שלו. ניתן לחדש ולעדכן תכנים באתר באיזו תדירות שנרצה, אפילו על בסיס יומיומי!

במידה ויש מבצע חדש של מוצר כלשהו, תמונות חדשות להעלות לגלריה או שינויי פרטים (כמו שינוי במחיר), ובנוסף- ניתן להעלאות סרטונים של יו-טיוב ועוד.

מערכת ניהול האתרים של Site-Art היא מאוד ידידותית למשתמש, בעלת אופי קל ונוח ללמידה ומופעלת בעברית. כמובן שצריך ללמוד את הדברים הבסיסיים, אך הממשק, כאמור, ידידותי מאוד.

יתרון נוסף לבעלי הצורך בכך- דרך מערכת ניהול תוכן ניתן לבנות אתר הפועל בשתי שפות ויותר במקביל.

בסופו של דבר, מתקבל אתר בעל עיצוב ברמה גבוהה המותאם לתדמית העסק, ובנוסף- תכניו ניתנים לעדכון חוזר דרך מערכת ניהול התוכן.

וכל זאת במחיר אטרקטיבי וחד-פעמי (ולא מחיר חודשי כמו שחברות אחרות מציעות).

*ניתן לשלב באתר בעל מערכת ניהול התוכן אלמנטים עיצוביים בפלאש ברמה שלא תפגע בקידום האתר, אלא רק תשפר את יופיו!

לקבלת הצעת מחיר לבניית אתר בעל מערכת ניהול תוכן