Skip to content Skip to footer

חשיבות בניית אתרים לעסקים קטנים

חשיבות בניית אתרים לעסקים קטנים

חשיבות בניית אתרים לעסקים קטנים
בין אם נרצה בכך ובין אם לא, האינטרנט הופך להיות הפלטפורמה השיווקית המובילה והגדולה ביותר של תקופתנו. על כן, בין אם אתם שועלי פייסבוק ותיקים או טכנופוביים שנמנעים מלהכניס מחשב הביתה, אם יש לכם עסק אתם צריכים לפחות לשקול, אם לא לרוץ כבר עכשיו ולהתחיל לטפל בעניין, לבנות אתר עבור העסק שלכם. איך למעשה אתר האינטרנט יכול לקדם את העסק שלכם? הנה כמה נקודות למחשבה.
כאן רוב הלקוחות מתחילים לחפש
בשל הקלות והזמינות של האינטרנט בכל משק בית ממוצע, רוב הלקוחות שמחפשים מוצר יתחילו את החיפוש שלהם באינטרנט, ועבורם, אם עסק לא עולה בתוצאות החיפוש סימן שהוא כנראה לא קיים. בדרך זו, בעלי עסק קטן שאין להם אתר מאבדים מראש כמות לא מבוטלת של לקוחות פוטנציאליים. גם אם הלקוח הפוטנציאלי כבר שמע על העסק בדרך מסורתית יותר (רדיו, פליירים, פרסום בשלטי חוצות), סביר להניח שהוא ינסה לחפש מידע נוסף באינטרנט, ושוב אנו נתקלים באותה בעיה, כי אם הוא לא ימצא את לעסק הוא יוותר ויעבור לאופציה הבאה.
הפן הכלכלי
לבעלי עסקים קטנים לרוב אין כסף מיותר ששוכב בצד לבזבוזים על מסעות פרסום יקרים שהאפקטיביות שלהם אינה תמיד משתלמת. מבלי להמעיט בחשיבות הפרסום ברדיו ובעיתונות, שהם עדיין בעלי השפעה על אוכלוסיות צרכנים לא מועטות, כדאי בכל זאת לדעת שהפרסום באינטרנט הוא זול יותר ולא רק אפקטיבי יותר. אין צורך לרכוש שטח פרסום, מספיק לבנות אתר בוורדפרס ולהשקיע מעט במישהו שיתפעל אותו, וכבר אפשר יהיה לראות עליה בכמות הפניות והלקוחות. בניגוד למודעות או פרסומות, האתר נמצא שם כל הזמן, ממתין ללקוח שימצא אותו, וכך בהשקעה כספית מועטה מקבלים זמן פרסום וזמינות גבוהה בהרבה.
שירות לקוחות
בעזרת אתר האינטרנט, אפשר לענות לשאלות של לקוחות מבלי לשוחח איתם בטלפון. דרך בנייה של עמוד שאלות ותשובות נפוצות, הנחיות מדויקות הכוללות מפה ומסבירות כיצד כדאי להגיע ובאילו שעות העסק פתוח ועבור המתקדמים גם טפסים או אפשרות מענה דיגיטלי לשאלות של לקוחות או שירותי משלוחים. כיצד שלא הופכים את הנושא, אתר האינטרנט הופך את הלקוחות להרבה יותר קלים לטיפול, והנתונים אכן מראים שלקוחות שנהנו מאתר אינטרנט מפורט ומעודכן נוטים להתלונן פחות על המוצר או השירות. בסופו של דבר, הלקוחות הפוטנציאלים אמנם

Fay Gutman
SEO expert

להקמת אתר לעסק שלכם

הניחו למומחים לעשות מה שאנו יודעים, תנו לנו להקים לכם את האתר …


צור קשר