Skip to content Skip to footer

חנות וירטואלית – מסחר אלקטרוני

פיתוח אתרי אינטרנט למסחר אלקטרוני

חנות וירטואלית בימינו במיוחד בימי נגיף הקורונה זה דבר מאד נצרך שכל בעל עסק שמוכר סחורה או שירות חייב לעשות.

יותר ויותר, משתמשים מעודדים לרכוש מוצרים ושירותים דרך האינטרנט.

 בזמנים אלה הלקוחות כבר לא צריכים לעזוב את בתיהם כדי להשיג את מה שהם צריכים. האם העסק שלך מוכן לזה? סחר אלקטרוני הוא מגמה הצומחת מדי יום. האם באתר שלך יש ערוץ קניות דיגיטלי? אם לא, צור קשר עם שירותי Site-Art עוד היום.

תכונה נפוצה עבור אתר מסחר אלקטרוני שאנו מספקים

באמצעות פתרונות המסחר האלקטרוני שלנו, אתה יכול לפתח נקודת מכירה וירטואלית בהתאם לצרכי הלקוחות שלך. אבטחה מובטחת ואמצעי תשלום נוחים מוכרים בינלאומיים כגורמים מרכזיים בכדי להשיג את אמון המשתמשים.

אל תחכה! הוסף עגלת קניות לאתר שלך וצפה ברווח שלך עולה בזכות המסחר האלקטרוני.

 אנו מייצרים את נוכחותך בשוק המקוון על ידי עיצוב אתר מסחר אלקטרוני מוגדר או עיצוב חנות מקוונת ומבטיחים כי לקוחות פוטנציאליים שלך יבקרו בו ויעניקו לך פניות, ובכך יסייעו בהפקת הכנסות לעסק שלך.

 ניתן להגדיר את הכלים המסחריים האלקטרוניים המסופקים על ידינו כך שיתאימו לתדמית החברה שלך ולמאפיינים של כל מוצר.חנות וירטואלית

Site-Art מספקת פתרונות מסחר אלקטרוני באינטרנט

Site-Art מספקת פתרונות מסחר אלקטרוני באינטרנט מבוססי מכירות מקוונות, ופתרון המסחר האלקטרוני שלנו נועד למקסם את הרווחים על ידי התמקדות בהגדלת הכנסות והפחתת עלויות.

 Woocommerce מספקת גם עגלת קניות שממרה את המרת ההזמנות, יחד עם כלים המגדילים את התעבורה באתר.

אנו תמיד שומרים בראש סדר העדיפויות של הלקוחות ושירותי עיצוב המסחר האלקטרוני על ידינו בהחלט יסייעו לכם להשיג משרה מצוינת. 

ההתמחות שלנו הן עיצוב אתרי מסחר אלקטרוני, שיווק מקוון, מולטימדיה פלאש וזהות ארגונית.

 יש לנו צוות משולב של יועצי אינטרנט, מעצבי אתרים מסחר אלקטרוני, סופרים, מתכנתים ואנשי שיווק המצטיינים במתן התוצאות הטובות ביותר ללקוחותינו.

אסטרטגיית עיצוב המסחר האלקטרוני שלנו כוללת עיצוב אתרים סטטי ודינאמי, מלבד כולל תכונות שונות שמקלות על האתר לניווט, מושכות צופים ומייצרות יותר ויותר עסקים מקוונים. 

אנו גם עוזרים ללקוחותינו לפתח אתר משלהם באמצעות פלטפורמת הפיתוח היעילה וההתאמה האישית שלנו. מטרתנו היא לבצע גישה מונחית עסקית, המפרידה בינינו לבין חברות טיפוסיות לעיצוב אתרים.

הקמת חנות וירטואלית

רוצים להגדיל את החשיפה של הצרכנים למוצרים או לשירותים שלכם? רוצים כתוצאה מכך להגדיל את ההכנסות שלכם ממכירות?

הקמת חנות ברשת היא הפתרון וכלי חיוני לכל עסק בימינו.

גם היום, קניונים ומרכזי קניות הם מוקדי התעניינות גדולים בישראל, ולמרות המיתון הכלכלי הקשה אנשים עדיין עושים הרבה קניות. אז מדוע העסק שלכם לא נהנה גם הוא מהכנסות גדולות כפי שקיוויתם?

ככל הנראה הסיבה לכך היא שלא דאגתם להשתמש באחד הכלים החיוניים ביותר לכל עסק, שהוא חנות וירטואלית ברשת שדרכה הצרכנים יכולים לרכוש את המוצרים שלכם אונליין.

כל העסקים הכי מצליחים היום ומובילים בתחומם הם כאלו שיש להם חנות  כחלק מהתוכנית השיווקית שלהם למטרת הגדלת ההכנסות ממכירות. ולא רק הם, גם הרבה עסקים קטנים בוחרים בחנות שכזו; רבים מהם אף אינם טורחים לפתוח חנות רגילה בשל היעילות של החנות המקוונת.

אם כן, בין אם אתם מתכננים להקים חנות רגילה ולקבל בה לקוחות באופן אישי ובין אם לא, חנות באינטרנט היא משהו שראוי להשתמש בו.

את הכוח שלה וההשפעה על היקף המכירות אפשר לראות מתוך הנתונים של מספר העסקים שמצליחים להרוויח אך ורק דרך מכירות באינטרנט.

חנות וירטואלית

היתרון עבור הגולשים

כשאתם נותנים לגולשים שלכם גישה פשוטה ומהירה למוצרים שלכם, אתם הופכים אותם לבעלי נכונות גבוהה יותר לבצע את הרכישה. אם המוצרים שלכם טובים עבורם, הם יוכלו להפוך ללקוחות קבועים ולהביא איתם עוד ועוד קונים חדשים.
בניית חנות ברשת חוסכת לצרכנים הרבה מאוד זמן- לצאת מהבית, להיות בכבישים כדי להגיע לחנות, למצוא את המוצר שהם רוצים ולהמתין בתור לקופה.

עם החנות הוירטואלית הם אפילו לא צריכים לבדוק את המיקום של העסק שלכם על המפה, אלא פשוט לקנות מה שהם רוצים דרך האתר והמוצר מגיע אליהם תוך מספר ימים כפי שאתם הגדרתם וקבעתם מראש.

איך בונים חנות באינטרנט?

הקמה של חנות באינטרנט היא מורכבת ופשוטה כאחד. הפשטות של תהליך זה קשורה לתמונה הגדולה- האם החנות תהיה באתר עצמאי או בתוך אתר קיים (למשל חנות בפייסבוק)? מה רוצים למכור בחנות? וכן הלאה. המורכבות קשורה לתכנות וההקמה בפועל של החנות.

יש היום מערכות שאיתן אפשר להקים חנות רשת לבד, והן מצוינות למי שיש לו גישה טכנית ויכול לעצב בעצמו את החנות. אבל העזרה של מתכנים מומחים היא עדיפה, בפרט כשזה מגיע לעניינים של קידום החנות והוספה של כלי מעקב אחר האתר, כמו גוגל אנליטיקס או וובמסטר.

דוגמאות לחנות אינטרנט: אל גליל ריהוט גן , Buy24 , חנות חיות אונליין , מלונה לכלבים

לסיום

בשל ההשפעה הגדולה של חנות וירטואלית על ההכנסות ממכירות, מדובר בכלי הכרחי לעסק שלכם. כמו כן, לאור החשיבות שלה, מומלץ שמומחים בבניית אתרים יעשו את העבודה

להקמת חנות וירטואלית

להקמת חנות באינטרנט יש לנו צוות מומחים לכל הנושאים, מלאו פרטים לקבלת הצעת מחיר או מידע נוסף

חנויות אינטרנט – הקמת רשת חנויות באינטרנט – חנות באינטרנט – חנות ברשת – חנות אינטרנטית – הקמת חנות ברשת – בניית חנות ברשת – בניית נות באינטרנט – הקמת חנות באינטרנט – חנות וירטואלית – הקמת חנות וירטואלית – בניית חנות וירטואלית