Skip to content Skip to footer

אתר אינטרנט כהשקעה

אנחנו נבנה לך אתר יפה וגם חכם

אנו מאמינים כי בניית אתר אינטרנט צריך להיות השקעה שמשלימה את עצמה, הוצאה שתניב לך רווחים. איך ניתן להפיק רווחים מאתר אינטרנט? לא רק דרך קידום אתרים. ניתן לבנות עם האתר\, או להוסיף לאתר אחרי שכבר נבנה רכיבים שרלוונטיים לעסק.

אתר אינטרנט כהשקעה
מספר רעיונות לשירותכם-

מערכת ניוזלטרים (עלוני חדשות) ללא הגבלת כתובות וללא תשלומים חודשיים ואפשרות לדבר עם לקוחות דרך האתר בסקייפ- כחלק ממערכת ניהול האתר! כך תוכלו לשלוח מיילים לרשימת תפוצה דרך מערכת הניהול של האתר, ללא תשלום חודשי. כך עשתה דורית יוסף, נטורופתית אשר בנתה אצלנו אתר עם מערכת ניהול ושולחת עלוני חדשות לרשימת התפוצה שלה בנושא נטורופתיה וקוסמטיקה טבעית.

אתר אינטרנט להשקעה

בעל מספרה, אשר יש לה לקוחות הבאים להשתמש בשירותי המספרה (תספורת, פן צבע), רוצה להגביר את מכירות מוצרי טיפוח השיער ולעשות רווחים גם מכיוון זה- אותו בעל אתר יכול ליצור בתוך האתר שלו חנות וירטואלית- אליה יכולים להכנס ללקוחותיו ולקנות את המוצרים במחירים עם הנחה מסוימת. מה יותר נוח מלעשות רווחים ללא מאמץ? והכל בזכות האתר.

תשלום מיידי דרך האתר- לקוח לחוץ על תאריך? רוצה לשריין מקום? הוא מבטיח את מקומו על ידי תשלום סמלי ומאובטח דרך האתר של כל סכום אותו יבחר בעל האתר.

מוזיקה באתר ומנגנון חדשות – כל המאמרים והשירותים שלכם מופיעים באתר ומעדכנים את הגולשים בכל מה שחדש אצלכם. כמו באתר www.buy24.co.il

סרטוני יו-טיוב באתר וניהולם- כמו באתר אקפלה קריוקי ואירועים- www.acapela.co.il

כל זאת ועוד!

צור קשר וניתן לך מענה לכל דבר שתצטרך באתר שלך! או נבנה לכם אתר חדש…

מלאו פרטים ליצירת קשר