Skip to content Skip to footer

איך לקדם אתר

איך לקדם אתר באינטרנט

קידום אתרים אינו מדע מדויק, יש לא מעט ספרים בנושא ואין סוף מידע על הנושא ברשת אבל האמת הפשוטה היא שאנשי מקצוע נחשבים כנראה לא ימסרו את סודותיהם כיוון שאלו מאפשרים להם להישאר מעל האחרים ומרגע שהם יצאו לאור כולם יוכלו ליישם אותם והיתרון התחרותי יישבר. עם זאת ישנם מספר עקרונות קידום אתרים בסיסיים שמוסכמים על כולם. הצעד הראשון בהפעלת קידום אתרים הוא די פשוט וכנראה שכבר עשית אותו – יצירת אתר יעיל מלא במידע רלוונטי ומעודכן שקהל הלקוחות שלך רוצים לראות. בניית אתר אופטימלי לקהל היעד שלך היא למעשה בניית אתר אופטימלי למנועי חיפוש. בשלב הבא של קידום אתרים חשוב להתמקד במילות החיפוש ולנסות למצוא את המילים שקהל היעד של האתר יחפשו, השם שלך שם העסק, מיקום ומספר ביטויים המתארים את התחום בו האתר עוסק הם מקום טוב להתחיל. חשוב לבדוק שאותן מילות מפתח יופיעו בתוכן האתר במקומות הגיוניים. סביר להניח כי קידום אתרים המובל ע"י מילות מפתח מבלי שהן נוכחות באתר לא יוביל לתוצאות אבל מאד לא מומלץ להעמיס את האתר במילות מפתח, עומס יתר שכזה לא נתפס כחיובי בעיני הגולשים ובשל כך גם לא מבחינת מנועי החיפוש. דבר נוסף שיקל על מאמצי קידום האתר שלך הוא לדאוג שכל תגיות הכותרת בכל עמוד יכילו את שם העסק כמו גם מספר מילות מפתח. יש לבצע זאת בצורה הגיונית מבלי לאלץ את מילות המפתח על הטקסט. אחד מהדברים החשובים ביותר בהפעלת קידום אתרים הוא הקישורים, בתור התחלה חשוב למצוא קישורים לאתרים אחרים שיכולים להועיל לציבור אליו האתר פונה ובאותה הזדמנות כדי לנסות ולבקש מהם לפרסם קישור גם לאתר שלך כתועלת לקהל הלקוחות שלהם. מהלך בסיסי נוסף שניתן לעשות הוא לעדכן את האתר לעתים תכופות עם תוכן חדש, שמירה על עדכונים שכאלה יועילו לקהל המשתמשים וייתפסו כחיוביים מאד גם בעיני מנועי החיפוש, לעומת זאת שיכפול של תוכן נתפש כטכניקת קידום אתרים שלילית מאד.
מעבר לכל הנאמר , היו נהוגות בעבר טקטיקות קידום אתרים שכיום נתפסות כפועלות באופן הפוך – טקסט שקוף, תכנים לא רלוונטיים, עומס קישורים לא רלוונטיים. כל אלה חלפו מעולם קידום האתרים מה שהופך את העיסוק בהפעלת קידום אתרים למורכב יותר ונקי יותר.

Fay Gutman
SEO expert

קידום אתרים SEO

הצטרפו לצוות המומחים שלנו לקידום אתרים, והטיסו את האתר שלכם למקומות הראשונים.


צור קשר